Afrodite barbacka!

Postat den: 2012-09-22 @ 17:11:33 | Outfit | Kommentarer (0)

Hej! Nu har jag kommit hem från stallet. Martina (som äger hästarna) red på rollexia och jag på Afrodite, Martina hade glömt sadlarna hemma så vi fick rida barbacka. Jag kan ju säga att Afrodite var HET! Hon har ju inte blivit riden på 3 veckor för att hon dragit ut vargtänder och nu när jag väl får börja rida på henne så ska jag rida barbacka! Haha kan säga att det va 1 mm att jag åkte av! Hon bockade hela tiden, satt nästan på halsen ett tag när hon bockade stillastående x) men jag satt kvar! Måste faktiskt säga att jag har väldigt bra balans :) ikväll ska jag till puben med några vänner, kul! Hörs :)


Kommentarer
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Tillbaka till startsidan