Jag rider inte nu :(

Postat den: 2013-02-06 @ 07:44:00 | | Kommentarer (1)

Nej det gör jag dessvärre inte. Tycker det är jättetråkigt, men andledningen då.. Jo jag red ju hos någon som hette martina förut. Jag red på afrodite och rollexia men båda är dräktiga i sina sista månader och kan inte ridas. Men jag fick ett alternativ av henne att jag fick rida hennes tre åring Pomme. Jag longerade i någon månad och fick sedan börja rida lite granna, men han var för osäker. plötsligt kunde han få spela och va en rodeo häst, vilket inte jag va ute efter.
 
Så nu kan jag tyvärr inte rida men jag kanske ska få rida på en.... Äsch jag berättar mer när det är bestämt. Men till sommaren nu hoppas jag på att jag ska kunna skaffa foderhäst ( hoppas hoppas! )
 

Kommentarer
Postat av: Annika

Söt ponny :)

2013-02-22 @ 14:25:18
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Tillbaka till startsidan