Vem vet, kanske ändrade planer?

Postat den: 2013-01-09 @ 21:52:00 | | Kommentarer (0)

Hej nu är jag äntligen tillbaka! Och jag ska försöka blogga ganska regelbundet och så mycket och bra jag kan. jag ska inte ge upp utan att hålla i, yey.
 
 
Ja, dags för rubriken.. Idag så red jag Dollar, alltså Min bästis b-ponny. jag brukar rida honom några gånger i veckan, sjukt kul varje gång!
Wilma var min tränare, hon äger faktiskt på det! Först började vi med att skritta fram ORDENTLIGT, att skritta fram är bland det viktigaste som finns. om man inte gör det så är det mycket lättare att hästen blir halt eller får skador. Sen så travade jag på en stor volt och försökte få han inåt-ställd han var jätteduktig och han gick på tygeln jättefint! försökte också senare att få han utåt-ställd, det var betydligt svårare. men han var verkligen jätteduktig lilla griiisen<3 hihi.. och haan gör alltid sitt bästa för sin ryttare, bästa ponny. galopperade lite sen och han va väldigt busig! ;)
 
Och vem vet? Jag har alltid bara gillat hoppning. jag har tyckt att dressyr är dö tråkigt! Men nu har jag ändrat uppfattning om dressyr, jag tycker det är roligare och det är jättekul att jobba tilsammans med hästen. 
 

Kommentarer
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Tillbaka till startsidan