Vänner.

Postat den: 2012-05-31 @ 19:25:24 | Outfit | Kommentarer (2)

Ja, ni ser rubriken. VÄNNER. Vänner är bland det viktikaste i mitt liv, verkligen! Och jag har verkligen har turen att hitta dom ''perfekta''! Jag är så sjukt glad att jag har så otroligt fett nice vänner, dom finns verkligen där när jag behöver dom! Om jag är ledsen, skitglad, förvånad, what evva! ALLTID! Det gör mig så sjukt glad.
Och specielt Wilma, jag älskar henne verkligen henne. Hon gör mig alltid så glad. När man ser henne får man absolut ett leende på läpparna kan jag lova! Hon gör min dag, hon peppar mig när jag har det svårt, hon är den man behöver. En bättre människa finns nog inte! Puss på henne!

Kommentarer
Postat av: Wilma

Blev så glad när jag läste de!!! Love you!!!!!!!!!! :)

Du är bäst!

2012-05-31 @ 22:20:10
URL: http://wilmafur.blogg.se/
Postat av: Melissa

Söt blogg, följa min ? :)

Just nu frågestund på bloggen , skulle vart

grymt kul om du kunde kikat in och lämna

en kommentar och några frågor ? :D

2012-06-02 @ 15:49:45
URL: http://createdbymelissa.blogg.se/
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Tillbaka till startsidan